Hvem er vi

Munkeengen er et integreret dagtilbud for 22 vuggestuebørn og ca 42 børnehavebørn.

Vi har 2 stuer i vuggestuen og 3 stuer i børnehaven.

Vi bor i en hyggelig oase midt i Hillerød og har byens liv og Frederiksborg Slot med barokhave, sø og skov lige ved hånden. Vi nyder vores centrale placering og tager på ture i lokalområdet.

Vi er en del af område Æbelholt og skoledistrikt Hillerødsholmsskolen.

Vi arbejder meget på tværs af stuerne og grupperne, således at børnene også kan danne relationer på tværs af alder. Ligeledes giver det mulighed for at alle voksne har et kendskab til alle børn og omvendt kan børnene føle sig trygge ved alle voksne i huset.

Er du nysgerrig på at høre mere om vores dagtilbud eller komme på besøg, så er du meget velkommen til at kontakte daglig leder Jacob Duelund, tlf 72324241, mail: jdue@hillerod.dk.